Tv-serier



Okej, jag läser inte enbart böcker, jag är galen i bra tv-serier och filmer.
Jag blir lätt besatt av en serie och tittar i sträck på 5-6 avsnitt, det brukar vara vad jag hinner på en natt.
Nu ska jag ge tipset om en av de absolut bästa serier jag sett.

Den här serien är underbar. Den har allt, humor, kärlek, skräck, sorg... Näst efter arkiv x (min tonårskärlek, de går ju aldrig att slå) så är denna serie den bästa jag sett. Six feet under, är en aningen absurd. Serien handlar om en "begravnings" familj i usa. Mamman är lite galen, pappan är död, dottern är tonåring och de vuxna sönerna är.... underbara. Behöver man slappna av, se en serie, se helst six fett under!!

Einar

Sagt

Vad tänker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0