En god människa



Sommarläsningen fortsätter.
En mycket lättläst bok. Av samma författare som skrev t.e.x. Om en pojke.
Boken var nog inte en favorit. Den skulle kunna väcka mycket tankar kring vad som är en god människa.
Men boken misslyckas att göra det hos mig. Jag blir mest irriterad.
Varför gör dom så, varför säger hon så, varför gör hon inget?
vanligtvis kan det vara bra, att jag blir engagerad, men inte denna gång. Irritationen är för stor.
Det här är ingen bok jag kommer att minnas, även om läsningen mestadels var rätt trivsam.

Titel: En god människa
Författare: Nick Hornby

-Einar

Sagt
Postat av: Sture

Intressant, har fått för mig att Hornby är en bra författare men det slår mig nu att jag aldrig har läst något av honom. Annars gillar jag båda filmerna High Fidelity och Om en pojke.

2010-06-21 @ 10:43:33
Postat av: H:et

hmm jag tycker mest han är skum, kanske för att jag avskydde Hugh Grant i Om en Pojke ;D Men men, man kanske ska ge nick en chans ändå.

2010-07-02 @ 13:55:25

Vad tänker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0